sprzedaż przez allegro,unieważnienie umowy,

Pytanie z dnia 16 marca

Dzień dobry,
Sprzedałam poprzez allegro, jako osoba prywatna, 2 skrzynie na zabawki, zostały one wysłane do kupującego za pośrednictwem firmy kurierskiej. W wiadomości poinformowałam kupującego o wysyłce przesyłki oraz o konieczności jej otworzenia przy kurierze w celu sprawdzenia czy nie uległy uszkodzeniu w trakcie transportu, udzieliłam także informacji co należy zrobić jeżeli okazałoby się, że skrzynie są uszkodzone. Skrzynie kupujący odebrał 04.03.2019r., 13.03.2019r. wysłał mi wiadomość, że chce oddać lub wymienić na nowe obie skrzynie ponieważ są uszkodzone.Nie rozpakował ich przy kurierze więc nie jestem w stanie stwierdzić z czyjej winy powstały uszkodzenia. Czy powinnam zwrócić mu pieniądze? Wymienić skrzynie? Kto powinien ponieść koszty transportu? Proszę o radę.
Pozdrawiam
Ewelina G.

Za przesyłkę od chwili jej odbioru od nadawcy (od Pani) odpowiada przewoźnik (kurier). Nabywca powinien wpierw reklamować przesyłkę u przewoźnika, jako uszkodzoną.

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 marca 2019 01:14:11 Zmodyfikowano dnia: 19 marca 2019 01:14:11 Obejrzało: 54 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.