Sprzedaż kursów online

Pytanie z dnia 01 lutego 2021

Dzień dobry,

na swojej stronie online sprzedawałam kurs online. Była możliwość wyboru płatności nie w całości, a w 6 mniejszych płatnościach. W opisie produktu, jasno zostało zaznaczone, że jest 6 płatności oraz podane ich terminy. Niestety w mailach potwierdzających płatność, została wygenerowana informacja o 3 płatnościach, mimo że kupujący wybierając produkt wybierał 6 płatności. Teraz klientka nie chce zapłacić pozostałej kwoty, powołując się na maile o 3 płatnościach. Czy to oznacza, że kwota przepadła? Proszę o pomoc.

Witam. Jeśli opis produktu nie budzi wątpliwości, to klient powinien zapłacić 6 rat (np. zapisy w regulaminie). Nie jest tylko jasne, jaki charakter miała informacja o 3 płatnościach i skąd się wzięła, np. czy można by ją potraktować jako rabat. Pozdrawiam

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 lutego 2021 21:20 Zmodyfikowano dnia: 1 lutego 2021 21:20 Obejrzało: 259 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Sz.Pani Jeżeli znana była klientce cena całego kursu to należy jej wytłumaczyć, iż zaszła oczywista omyłka i zażądać spłaty reszty kursu czy to w ratach czy całości. Sprawa do wygrania w sądzie. z poważaniem : adw Janusz Sawicki

Odpowiedź nr 2 z dnia 1 lutego 2021 22:11 Zmodyfikowano dnia: 1 lutego 2021 22:11

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.