Pytanie z dnia 20 listopada 2017

Sprzedałem używaną konsolę. Kupujący odebrał ją osobiście i pokazałem mu, że jest w pełni sprawna. Po kilku dniach informuje mnie, że nie może z niej korzystać i chcę ją zwrócić. Co mi przysługuje i jak udowodnić, że to on zepsuł.

Dzień dobry, do roszczeń kupującego trzeba się ustosunkować. Jeśli przyczyna awarii nie tkwiła w rzeczy sprzedanej, to kupujący nie będzie miał podstaw do odstąpienia od umowy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 listopada 2017 09:07 Zmodyfikowano dnia: 22 listopada 2017 09:07 Obejrzało: 224 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.