spory z firmami

Pytanie z dnia 27 czerwca 2019

Dzień dobry!

Zwracam się do Państwa z następującym problemem: w kwietniu mój szef zwrócił się o pomoc do firmy http://l..................X/. W wyniku działania szkodliwego oprogramowania straciliśmy bazę danych firmy i firma X zobowiązała się dostęp do tej bazy danych przywrócić.

W rozmowach telefonicznych i mailowych zapewniano nas, że płatność nastąpi dopiero po odzyskaniu danych przez firmę.

Po prawie miesiącu otrzymaliśmy fakturę i zapewnienie, że odzyskanie danych się powiodło. Poprosiliśmy o udowodnienie, że dane zostały odzyskane- zrzut ekranu, przypadkowy adres z książki adresowej, cokolwiek co udowodniłoby, że zlecenie zostało wykonane. Nie zrobiono tego, tłumacząc się brakiem odpowiednich narzędzi. Gdy dostarczyliśmy do w/w firmy odpowiednie narzędzia, nadal nas zbywano, żądając zapłaty. Przedstawiciel firmy cały czas twierdzi, że dane odzyskano, są prawidłowe i tylko wówczas, jak zapłacimy, będziemy mieli do nich wgląd.
Proponowaliśmy, że nasz pracownik przyjedzie do siedziby firmy, zweryfikuje dane i zapłaci gotówką na miejscu, powiedziano nam, że odbiór osobisty jest możliwy ale po zapłaceniu należności.
Zgodna na prowadzenie prac została zawarta przez internet. Wszystkie rozmowy też były prowadzone droga mailową. Nie otrzymaliśmy też żadnej kopii umowy współpracy. Jedyny dokument na jaki powołują się w firmie to regulamin

Z góry dziękuję za wskazanie drogi, którą moglibyśmy teraz pójść.

Dzień dobry, dla oceny Państwa sytuacji niezbędne jest zapoznanie się z całą Państwa korespondencją. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 27 czerwca 2019 22:37 Zmodyfikowano dnia: 27 czerwca 2019 22:37 Obejrzało: 394 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, sprawa wymaga analizy całej korespondencji i omówienia. Pozdrawiam.

Odpowiedź nr 2 z dnia 2 lipca 2019 16:24 Zmodyfikowano dnia: 2 lipca 2019 16:24 Obejrzało: 389 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.