Rozwiązanie umowy na dostawę internetu.

Pytanie z dnia 16 maja 2023

Witam,

posiadam internet domowy bez limitu (z anteną zewnętrzną) w sieci T-mobile. Przez 30 dni w czasie których możliwe było rozwiązanie umowy internet działał wzorowo natomiast zaraz po tym czasie zaczęły się problemy. Wielokrotnie zgłaszałem problemy z rozłączaniem, ale odpowiadają w podobny sposób - "w Pana okolicy nie zarejestrowaliśmy żadnych awarii ani prac planowanych. Usługa działa i jest skonfigurowana prawidłowo.".
Prosiłem o polubowne rozwiązanie umowy, ale się nie zgodzili. Jednocześnie nie chcą wysłać technika (nawet na mój koszt) i nie obchodzi ich, że wysyłałem wyeksportowany plik pdf z programu do monitorowania połączenia sieciowego, który potwierdza kilkutysięczną liczbę rozłączeń. Czy mogę ich jakoś zmusić jakimś pismem do podjęcia działania? Czy droga sądowa ma sens?

Dzień dobry, A jak skonstruowana jest umowa ? Jakie są podstawy jej wypowiedzenia ? Czy jest zastrzeżona kara umowna na wypadek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez operatora ?

Odpowiedź nr 1 z dnia 17 maja 2023 05:50 Zmodyfikowano dnia: 17 maja 2023 05:50 Obejrzało: 137 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, można rozważyć skierowanie pisma wysłanego do wiadomości UOKiK i UKE. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 2 z dnia 19 maja 2023 18:12 Zmodyfikowano dnia: 19 maja 2023 18:12 Obejrzało: 127 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.