Rozwiązanie umowy na dostawę internetu.

Pytanie z dnia 16 maja 2023

Witam,

posiadam internet domowy bez limitu (z anteną zewnętrzną) w sieci T-mobile. Przez 30 dni w czasie których możliwe było rozwiązanie umowy internet działał wzorowo natomiast zaraz po tym czasie zaczęły się problemy. Wielokrotnie zgłaszałem problemy z rozłączaniem, ale odpowiadają w podobny sposób - "w Pana okolicy nie zarejestrowaliśmy żadnych awarii ani prac planowanych. Usługa działa i jest skonfigurowana prawidłowo.".
Prosiłem o polubowne rozwiązanie umowy, ale się nie zgodzili. Jednocześnie nie chcą wysłać technika (nawet na mój koszt) i nie obchodzi ich, że wysyłałem wyeksportowany plik pdf z programu do monitorowania połączenia sieciowego, który potwierdza kilkutysięczną liczbę rozłączeń. Czy mogę ich jakoś zmusić jakimś pismem do podjęcia działania? Czy droga sądowa ma sens?

Dzień dobry, A jak skonstruowana jest umowa ? Jakie są podstawy jej wypowiedzenia ? Czy jest zastrzeżona kara umowna na wypadek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez operatora ?

Odpowiedź nr 1 z dnia 17 maja 2023 05:50 Zmodyfikowano dnia: 17 maja 2023 05:50

Dzień dobry, można rozważyć skierowanie pisma wysłanego do wiadomości UOKiK i UKE. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 2 z dnia 19 maja 2023 18:12 Zmodyfikowano dnia: 19 maja 2023 18:12

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.