Rozliczenie z przewoźnikiem.

Pytanie z dnia 13 stycznia 2020

zamówiłam przewóz busem do Holandii na dzien 12.01.2020niestety w dniu wyjazdu dopadła mnie grypa goraczka prawie 40 stopni chciałam poinformować przewoźnika niestety o 1 w nocy infolinia byla nieczynna . rano gdy kierowca zadzwonil że bedzie za kilka minut poinformowalam go o zaistnialej sytuacji i przeprosilam. na dzien nastepny dostałam telefon z buira przewoznika ze muszę przedstawić zaświadczenie że byłam na sor lub u lekarza bym mogła nadal korzystać z ich usług i być może wtedy uniknę płacenie podwójnie za bilet. CZy przeowźnik ma prawo oczekiwać ode mnie takiego zaświadczenia i straszyć podwójna opłata za bilet?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.