Rękojmia na usługę naprawy dachu

Pytanie z dnia 08 października 2019

Zleciłam firmie remontowo-budowlanej wykonanie prac termoizolacyjnych dachu oraz budynku domu jednorodzinnego. Problem nastąpił w sytuacji poplanienia polbruku w kilku miejscach znacznie olejem, tynkiem itp. Firma nie dokonała skutecznego oczyszczenia polbruku. Ja nadmieniam, że w pkt. Umowy zawartej z firmą zawarty jest pkt.
"Wykonawcaca ponosi od dnia przejęcia terenu budowy do dnia odbioru przedmiotu umowy odpowiedzialność za szkody wynikała na tym terenie. Ze względu na opady deszczu utrudnione było stwierdzenie czy wszystkie zabrudzenia zostały usunięte uwaga została zgłoszona ustnie podczas regulowania opłat za wystawione faktury ponadto firma udziela rękojmi na okres 3 lat. Kontaktowałam się z Rzecznikiem Praw Konsumenta jakie kroki powinnam w tym momencie podjąć. Będę wdzięczna za odpowiedź.

Witam, do pełnej analizy potrzebowałabym umowy z wykonawcą. Jednakże warto zacząć od udokumentowania szkód (fotografie, opinia biegłego itd.) i od formalnego wezwania wykonawcy do naprawy. Pozdrawiam, Dominika Gąsior radca prawny tel. 881 700 359 kancelarianabudowie.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 października 2019 14:35 Zmodyfikowano dnia: 8 października 2019 14:35 Obejrzało: 294 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Czy prace zostały zakończone? Czy istnieje możliwość przesłania skanu umowy? Pozdrawiam, Piotr Stosio. biuro@ssk-legal.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 8 października 2019 18:43 Zmodyfikowano dnia: 8 października 2019 18:43 Obejrzało: 291 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.