Rękojmia na mieszkanie,

Pytanie z dnia 18 listopada 2021

Witam, mam pytanie odnośnie rękojmi, kupiłem mieszkanie i po czasie zauważyłam, że na liczniku od prądu nie ma plomby, nie widziałam tego podczas odbioru zdwaczo odbiorczego, czy w razie problemów mogę posadzić byłego właściciela że tej plomby nie było?

Dzień dobry. Tak, natomiast sprawę powinien Pan jak najszybciej zgłosić operatorowi i opisać okoliczności sprzedaży. Udowodnienie, że to poprzedni właściciel zerwał plombę może okazać się nie możliwe - ale działając w ten sposób może się Pan uchronić przed oskarżeniem o kradzież energii ze strony operatora. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-563-996

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 listopada 2021 13:42 Zmodyfikowano dnia: 18 listopada 2021 13:42 Obejrzało: 330 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, w mojej ocenie należy niezwłocznie skontaktować się z zakładem energetycznym, który dokona oplombowania urządzenia pomiarowego. Z poważaniem, Adw. Wojciech Guziński

Odpowiedź nr 2 z dnia 18 listopada 2021 14:24 Zmodyfikowano dnia: 18 listopada 2021 14:24

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.