Reklamacja,gwarancja.

Pytanie z dnia 29 stycznia 2020

Dzień dobry, zakupiłam telewizor na firmę w sklepie media expert. Telewizor okazał się uszkodzony, został odesłany raz na gwarancje- nie stwierdzili wady drugi raz został zgłoszony - serwis zewnętrzny od nich nie poradził sobie z naprawą i wysłali go do oficjalnego serwisu sprawa trwa ponad 1,5 miesiąca nie ma jednoznacznej odpowiedzi ciagle każą czekać - a to brak części, a to opóźnienia w serwisie. Co już znaczenie przekracza czas 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. W jaki sposób o O ile mogę się domagać się o zwrot gotówki?

Szanowna Pani, przede wszystkim należy odróżnić terminy ustosunkowania się do żądania związanego z rękojmią i gwarancją (drug termin może wynikać dokumentu gwarancyjnego i być dłuższy niż 14 dni). Ponadto wspominany 14 dniowy termin na rozpatrzenie reklamacji dotyczy powiadomienia konsumenta o tym, jak jego żądanie zostanie rozpatrzone, ale nie może być to utożsamiane z naprawieniem rzeczy, czy wymianą na nową. Konieczne jest w pierwszej kolejności ponaglenie gwaranta do wykonania swoich obowiązków. Z wyrazami szacunku, adw. Marek Jaroch

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 stycznia 2020 21:48 Zmodyfikowano dnia: 29 stycznia 2020 21:48 Obejrzało: 297 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.