reklamacja zakupionych słuchawek,odrzucenie reklamacji

Pytanie z dnia 04 kwietnia

Dzień dobry.

22 listopada 2018r. zakupiłem słuchawki X, po niespełna czterech miesiącach użytkowania zaczęła z wewnętrznej strony schodzić farba (najpierw pojawiły się małe pęcherze a później farba się złuszczała), dodatkowo pojawił się problem z dźwiękiem w lewej słuchawce, co kilka minut słuchawka nie gra na sekundę (problem ten jest często opisywany na forach internetowych). Pomijam już słabej jakości materiał użyty do tasiemki przy etui, która pomimo nie zbyt częstego użytkowania się wytarła i doszło do jej rozerwania.
Zwróciłem się do sklepu gdzie zakpiłem produkt, z reklamacją lecz została ona odrzucona z powodu nie wykrycia wady.

Proszę mi powiedzieć czy moje roszczenia są zasadne, a jeśli tak to co mogę zrobić i gdzie się zwrócić żeby serwis mi naprawił/wymienił wadliwe słuchawki.


Dziękuje i pozdrawiam
Łukasz

Szanowny Panie. W pierwszej kolejności proszę zrobić dokumentację powstałej wady i sugeruję udać się albo do Powiatowego Rzecznika Konsumentów albo spróbować wysłać maila bezpośrednio do dystrybutora lub producenta. Jeżeli to nie pomoże to pozostaje droga sądowa. Co do tego czy ma Pan rację - jeżeli to nie Pan spowodował te uszkodzenia tylko powstały one z przyczyn tkwiących w przedmiocie to ma Pan rację, iż odpowiedzialność za to ponosi producent. Zawsze sugeruję wystawić także opinię sklepowi z opisem sytuacji - to także czasem pomaga.

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 kwietnia 2019 14:32:02 Zmodyfikowano dnia: 8 kwietnia 2019 14:32:02 Obejrzało: 19 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.