Reklamacja zakupionego towaru

Pytanie z dnia 25 września 2019

Witam serdecznie

Klient mojego sklepu pragnął zakupic parawan nawannowy 3-skrzydłowy. Klient złożył zamówienie - moja pracownica pomyliła się i zamówiła 2-skrzydłowy. Klient odebrał towar, zapłacił, widział dane na fakturze gdzie było napisane "parawan 2-skrzydła", prosiłem o sprawdzenie towaru. Klient po 2,5 miesiącach od zakupu zgłasza że nie ten parawan sobie życzył i chce 3-skrzydłowy w cenie 2-skrzydłowego (dwukrotnie droższy). Zanim mogłem zaproponować kompromis doszło do straszenia sądem. Co możemy zrobić?

Ślicznie dziękuję

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.