reklamacja z tytułu rękojmi

Pytanie z dnia 07 lutego 2019

Dzień dobry, reklamowałam złoty naszyjnik u jubilera z tytułu rękojmi z żądaniem wyczyszczenia naszyjnika ponieważ 2 z trzech zawieszek zachodzą czarnym nalotem , po 15 dniach napisali ze reklamacja została odrzucona - produkt pełnowartościowy - mimo to wyczyszcza naszyjnik, aktualnie czekam juz 2 tygodnie po informacji jak rozpatrzyli reklamację na jego zwrot. Jak mam odzyskać naszyjnik? czy reklamacja nie powinna zostać uznana w związku z niewywiązaniem sie z odpowiedzią w terminie 14 dni ? jak mam uzyskać opinie sklepu dlaczego 2 zawieszki zachodzą a trzecia nie? Co zrobić gdy pójdę po zwrot i nie będą chcieli uznac w sklepie, że reklamacja powinna zostać pozytywnie rozpatrzona? martwię sie ze problem z czarnym nalotem będzie nadal wystepował

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.