Reklamacja wykonanej usługi,roszczenie.

Pytanie z dnia 12 września 2019

Wykonywałem usługę montażu klimatyzacji w kwietniu. Kilka dni temu zadzwonił klient z roszczeniem, że niby na oknach są opiłki od metalu. Klient był prawie cały czas obecny przy montażu i nikt z nas tego nie zauważył. Wiem, że klient się jeszcze nie wprowadził i mozliwe ze były jeszcze inne prace tam wykonywane. Domaga się odszkodowania z polisy Oc działalności. Czy po takim czasie może się zgłosić z takim roszczeniem? Jak się do tego ustosunkować, nie mam pewnosci, że to nasza wina.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.