Reklamacja wykonanej usługi wymiany drzwi.

Pytanie z dnia 04 lipca 2021

Wykonywałem usługi remontowe na budynku mieszkalnym, łącznie z wymianą drzwi,ktore kosztowały 1100zł plus 500zl za demontaż i montaż. Po 8 miesiącach klient stwierdził, że drzwi są żle zamontowane i kupuje nowe.Tylko, że nie chce oddać tych, które ja montowałem, twierdząc, że drożej zapłaci za demontaż i montaż niż ja wziąłem. Czy ma prawo zatrzymać drzwi. Nadmienię, że ma końcówkę moich pieniędzy więc powinien potrącić 1600zl, oddać drzwi i resztę pieniędzy ok 600 zł, które jeszcze mi winien.

Jeśli właściciel domu zakupił od Pana drzwi z montażem, to są jego własnością i może rozporządzać nimi według uznania. Nadal powinien oddać Panu niezapłacone za pracę wynagrodzenie.

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 lipca 2021 23:11 Zmodyfikowano dnia: 5 lipca 2021 23:11 Obejrzało: 211 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Drzwi stanowią część składową nieruchomości, a więc z chwilą zamontowania przeszły na własność jej właściciela. Czy zamawiający w jakiś sposób uzasadnił swoje twierdzenie? Czy między Wami była podpisana umowa? Czy wystąpił o obniżenie wysokości wynagrodzenia z powodu wady fizycznej? Czy może postanowił wymienić sobie drzwi, bo te mu się już nie podobają?

Odpowiedź nr 2 z dnia 5 lipca 2021 23:52 Zmodyfikowano dnia: 5 lipca 2021 23:52 Obejrzało: 211 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Usługi prawne w ustalonej cenie:

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.