Reklamacja usługi fotograficznej.

Pytanie z dnia 22 grudnia 2020

Dzień dobry, Mam jedno pytanie. Prowadzę jednoosobową działalność i zajmuję się m.in od kilku lat wykonywaniem sesji fotograficznych w przedszkolach. Pierwszy raz spotkałem się z sytuacją gdzie niezadowoleni rodzice żądają poprawy zdjeć i to natychmiast bo według nich kolory na zdjęciach są przesycone a usta dziecka mają nienaturalny kolor. Z mojej strony jest to nie prawda i takie samo zdanie ma personel przedszkola z którym wspólpracuję od początku twierdząc że widzieli wcześniej te wydrukowane już zdjęcia i sami uważają że są bardzo dobrej jakości. Rodzice wybierali zdjęcia z katalogui twierdzą że " tam były dobre a tu są nieakceptowalne" Chciałbym zapytać co mam zrobic w takiej sytuacji aby szanować prawa klienta ale rowniez swoje, jakie ja w tej sytuacji mam obowiazki ale i rownież prawa. Proszę o odpowiedź Grzegorz

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.