Reklamacja usługi bez montażu.

Pytanie z dnia 06 lutego 2022

Dzień dobry, klient zakupił na firmę kaseton bez usługi montażu. Po 6 miesiącach składa reklamację. Czy sprzedawca ma obowiązek pokryć koszty demontażu i ponownego montażu kasetonu?

Dzień dobry Pani/Panu, W odpowiedzi na zapytanie uprzejmie zawiadamiam, że co do zasady sprzedawca nie ma obowiązku pokrycia kosztów demontażu i ponownego montażu kasetonu. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień, tel. 728 382 525, e-mail: poczta@adwokat-katowice.com.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 7 lutego 2022 11:27 Zmodyfikowano dnia: 7 lutego 2022 11:27 Obejrzało: 459 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Sz.P Nie - klient powinien sam zdemontować oraz ponownie zamontować kaseton, skoro nie wykupił usługi z montażem. Istnieje opcja odpłatnego demontażu na życzenie klienta. z poważaniem : adw Janusz Sawicki

Odpowiedź nr 2 z dnia 7 lutego 2022 11:59 Zmodyfikowano dnia: 7 lutego 2022 11:59

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.