Reklamacja usługi a pokrycie kosztów transportu.

Pytanie z dnia 15 października 2019

Witam
Mój problem polega na tym ,ze zamówiłam świecący neon z nazwa mojej restauracji od firmy która znalazłam na instagramie. komunikowaliśmy się poprzez e-mail. Wysłałam początkowo e-mail z zapytaniem o bezpłatna wycenę ,a później zaczęliśmy korespondować ustalając szczegóły takie jak kolor ,rozmiar itd Firma wysłała mi projekt napisu ,który mi się spodobał i ustaliliśmy ,ze tak to będzie wyglądać . Potem byłam pospieszana mailowo z zapłata ,kierownik firmy napisal mi email w ktorym staierdzil ze faktura się przeterminowuje i oni czekają z realizacja i prosi o zapłatę (nigdy na tym etapie nie było rozmowy o fakturze ) nie czułam się zobowiązana do czegokolwiek po naszych emailach o wycenie ,ale ze zależało mi na tym neonie przeprosiłam za opóźnienie i dokonałam wpłaty na konto firmy było to 2460zl dokonując przelewu w tytule miałam wpisać treść napisu na ledonie .Napisalam do firmy jeszcze jednego emaila podsumowując wszystko w związku z wyglądem mojego ledonu .Tutaj zaczyna się problem ledon przyszedł z błędem w pisowni .Napisalam e-mail do firmy ,która przeprosiła za błąd i poprosiła o odesłanie ledonu do poprawki . Pragnę zaznaczyć ze mieszkam w UK i koszt wysyłki to ok 300-350zl w jedna stronę .Napisalam do firmy zapytanie ,ze rozumie ,ze oni pokrywają koszty wysyłki ,na co dostałam odpowiedz ,ze to moja wina bo zatwierdziła projekt jaki mi wysłali i koszty przesyłki pokrywam w dwie strony ja . W naszych emailach słowo z ledonu powtarzałam ok 5-6 razy ,na przelewie w tytule tez jest ono napisane poprawnie . W pierwszym e-mail przyznali się do winy i przeprosili ,ale kiedy usłyszeli o kosztach wysyłki zmienili zdanie i wina została przerzucona na mnie . Zatwierdzajac ten projekt skupiłam się na wyglądzie ,a nie pisowni. Bardzo proszę o radę co mogę zrobić w zaistniałej sytuacji .Jesli będzie taka potrzeba mogę przesłać cała nasza konwersacje mailowa
Dziękuje
Pozdrawiam

Szanowna Pani, czy mógłbym prosić o przesłanie korespondencji, o której Pani wspomniała? W zaistniałej sytuacji kluczowe jest faktycznie ustalenie tego, po której stronie leży wina za powstanie błędu w dziele, a jest to możliwe jedynie po dokładnym przeanalizowaniu treści zamówienia i akceptacji dzieła. Z poważaniem, Janusz Ryszka radca prawny

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 października 2019 07:40 Zmodyfikowano dnia: 16 października 2019 07:40 Obejrzało: 266 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.