Reklamacja usługi.

Pytanie z dnia 18 grudnia 2020

Pracuję w serwisie. Klient zamiejscowy zgłosił reklamację na usługę, zaproponowałam odbiór kurierem na nasz koszt, ale klient się uparł, że zamówi usługę pakowania, bo mu się nie chce samemu pakować i wysyłkę we własnym zakresie, której kosztami nas obciąży. Czy ma do tego prawo?

Szanowny/a Panie/i, ustawa o prawach konsumenta nakłada na przedsiębiorcę obowiązek zwrotu kosztów dostarczenia rzeczy konsumentowi do wysokości najtańszej z oferowanych przez siebie opcji przesyłki. Jeżeli taka oferta nie przewiduje opcji pakowania, nie ma obowiązku uwzględniania tego kosztu przy zwrocie konsumentowi. z wyrazami szacunku, adw. Marek Jaroch

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 grudnia 2020 19:45 Zmodyfikowano dnia: 18 grudnia 2020 19:45 Obejrzało: 235 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.