Reklamacja transakcji przez PavPal.

Pytanie z dnia 07 grudnia 2020

Dzień dobry,

prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą i korzystam z serwisu PayPal do odbierania płatności.
Doładowałam swoje konto PayPal (konto biznesowe, z rachunku prywatnego; w sierpniu br). Pieniądze nie zostały zaksięgowane i nie wróciły na mój rachunek. Złożyłam wszystkie możliwe reklamacje, niestety nic to nie dało a firma PayPal odmówiła dalszej pomocy. Bardzo wiele osób straciło w ten sposób pieniądze (komentarze na Facebooku PayPala). Czy mogą Państwo poradzić, co jeszcze mogłabym zrobić?

Z poważaniem,
Izabela

Proszę spróbować zgłosić skargę (opisując dokładnie sytuację) do Komisji Nadzoru Finansowego.

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 grudnia 2020 11:26 Zmodyfikowano dnia: 9 grudnia 2020 11:26

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.