Reklamacja towaru zakupionego w sklepie internetowym.

Pytanie z dnia 26 maja 2020

Kupiłem rzecz w sklepie internetowym. Zgłosiłem reklamację, sklep przyjął zgłoszenie i zlecił odbiór kurierowi. Towar został uszkodzony w czasie transportu i dlatego niemożliwa jest naprawa. Sklep twierdzi, że przesyłka nie została właściwie zabezpieczona i odpowiedzialność za jej stan leży po mojej stronie. Mam co do tego wątpliwości. Kto określa i rozstrzyga, czy przesyłka była właściwie zabezpieczona?
Poinformowano mnie, że sklep może zrzec się roszczeń do przesyłki i polecono mi złożenie reklamacji we własnym imieniu w firmie kurierskiej. Czy tu kończy się odpowiedzialność sklepu?

Odpowiedzialność faktycznie ponosi w tym wypadku firma kurierska, ale za uszkodzenia których dokonała, a nie za to co było wcześniej

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 maja 2020 18:02 Zmodyfikowano dnia: 26 maja 2020 18:02 Obejrzało: 196 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.