Reklamacja towaru w sklepie internetowym.

Pytanie z dnia 25 września

Oddałam zakupiony sprzęt na reklamacje do sklepu końcem sierpnia. Po 3 tygodniach (19.09) od zgłoszenia sprawy otrzymałam informację, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i sprzęt zostanie naprawiony, jednakże realizacja reklamacji będzie możliwa dopiero w listopadzie, ponieważ nie ma części do sprzętu w Polsce i sprowadzone beda dopiero wtedy. Czy sklep ma prawo kazać mi tyle czekać na realizacje reklamacji? Czy jesli naprawa nie jest w tej chwili możliwa reklamacja powinna zostać rozpatrzona w inny sposób np wymiana na nowy lub zwrot gotówki?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.