Reklamacja towaru

Pytanie z dnia 24 stycznia 2020

Sprzedałem używany przedmiot przez Facebook. Wysłałem fakturę i przedmiot przez kuriera. Wrócił do mnie po 16 dniach . Dostaje liczne pretensje że przedmiot jest uszkodzony i email z pisemnym odstapieniem od umowy. Po rozpakowaniu okazało się że przedmiot jest eksploatowany i zarysowany. Co w takim przypadku zrobić ?

Dzień dobry, trzeba się ustosunkować do roszczeń, zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 stycznia 2020 17:45 Zmodyfikowano dnia: 24 stycznia 2020 17:45 Obejrzało: 291 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry Panu, Jeżeli posiada Pan dowody potwierdzające zwiększenie stopnia zużycia sprzedanej rzeczy, to możliwe jest dochodzenia zapłaty z tego tytułu. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień http://www.adwokat-katowice.com.pl http://www.rozwod-adwokat.com.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 25 stycznia 2020 11:53 Zmodyfikowano dnia: 25 stycznia 2020 11:53 Obejrzało: 287 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.