Reklamacja przesyłki. Towar uszkodzony.

Pytanie z dnia 23 kwietnia 2020

Dzień dobry, serdecznie proszę o poradę w następującej sprawie. Za pośrednictwem jesnego z portali sprzedażowych kupiłam jako osoba prywatna przedmiot również od osoby prywatnej. Przedmiot ten został nadany przez sprzedającego w punkcie Pickup i perzekazany jednej z firm kurierskiech. Przedmiot był delikatny, szklany dlatego też miał zostać oznaczony naklejką informującą o tym. Mimo to otrzymałam uszkoszony przedmiot. Paczka nie nosiła znamion uszkodzenia, ale też nie miała naklejonego ostrzeżenia o delikatnej zawartości. Został spisany prorokół reklamacyjny w obecności kuriera. Reklamacja została odrzucona z powodu braku wspomnianej naklejki. Nadawca oraz osoba obsługująca punkt Pickup twierdzą, że naklejka została umieszczona na przesyłce, a firma kurierska twierdzi, że posiada nawet nagrania na których zlokalizowano moją paczkę i jest ona bez naklejki. Dodam, że wartość przedmiotu przekracza 500 zł, zapłaciłam sprzedawcy z góry. Kto w tej sytuacji ponosi odpowiedzialność za zaistniałą szkodę i jak odzyskać pieniądze.

Dzień dobry jeśli przewożnik jest w stanie udowodnić że przesyłka została zapakowana niezgodnie z regulaminem, to odpowiedzialność spada na sprzedawcę W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 kwietnia 2020 15:13 Zmodyfikowano dnia: 23 kwietnia 2020 15:13 Obejrzało: 293 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.