Reklamacja pobranych środków z konta.

Pytanie z dnia 21 kwietnia

Witam. Niespełna rok temu zapłaciłem rachunek 2000 zł kartą w restauracji za imprezę rodzinną. Po tygodniu otrzymałem zwrot kwoty tyt. nierozliczonej transakcji. Skontaktowałem się z restauracją (nawet nie zorientowali się) i przelałem im uczciwie kwotę na drugie (inne) konto. Sprawa zakończona. Dwa dni temu bank Pekao bez mojej wiedzy i zgody powtórnie obciążył mój rachunek tą samą kwotą przelewając środki na rachunek restauracji. Złożyłem reklamację - odmownie. Nie widzą tu swojej winy. Co robić?? Przecież to niesłychane bezprawie!

Dzień dobry, wystąpić do restauracji o zwrot nienależnego świadczenia. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 kwietnia 2022 09:02 Zmodyfikowano dnia: 22 kwietnia 2022 09:02 Obejrzało: 127 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Dzień dobry, restauracja jest bezpodstawnie wzbogacona - należy uzgodnić zwrot pieniędzy przelanych powtórnie. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 2 z dnia 22 kwietnia 2022 14:01 Zmodyfikowano dnia: 22 kwietnia 2022 14:01 Obejrzało: 114 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Dzień dobry. W tej sytuacji może Pan albo wnieść pozew o zwrot rzeczonej kwoty przeciwko bankowi, albo wezwać do zapłaty rzeczoną restaurację (a następnie złożyć pozew o zwrot kwoty z tytułu bezpodstawnego wzbogacenia). W stosunku do banku przed wniesieniem pozwu można także wnieść jeszcze jedno odwołanie, tym razem do bankowego Rzecznika Klienta, wnieść skargę do Rzecznika Konsumentów albo wnieść o wszczęcie poreklamacyjnego postępowania interwencyjnego do Rzecznika Finansowego. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 3 z dnia 22 kwietnia 2022 15:47 Zmodyfikowano dnia: 22 kwietnia 2022 15:47 Obejrzało: 111 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.