reklamacja mebli,brak kontaktu z firmą

Pytanie z dnia 26 lutego 2019

Zle wykonane meble, rekalamacja.przyjeta ale nie zrealizowana. Brak kontaktu z.firma, nie.odbierają telefonu. Wyslany list ale Pan nieodebral. Co robic dalej?

Dzień dobry, a może Pan/i dokładnie opisać sytuację z podaniem dat poszczególnych czynności ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 lutego 2019 13:30 Zmodyfikowano dnia: 26 lutego 2019 13:30 Obejrzało: 212 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, Złożyć oswiadczenie o obnizeniu ceny lub odstapić od umowy jezeliw ada jest istotna. A nastepnei skierować sprawę do sądu.,

Odpowiedź nr 2 z dnia 27 lutego 2019 09:08 Zmodyfikowano dnia: 27 lutego 2019 09:08 Obejrzało: 203 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.