Reklamacja mebli z tytułu rękojmi.

Pytanie z dnia 05 marca 2021

Witam. Zgłosiłem reklamację mebla z tytułu rękojmi.Wady wyszły po rozpakowaniu produktu po zakupie. Zażądałem wymiany mebla na nowy wolny od wad. Sprzedawca poprosił o zdjęcia uszkodzeń mebla i karty gwarancyjnej. Po kilku dniach dostałem sms z serwisu producenta mebli (nie sprzedawcy) o zarejestrowaniu reklamacji. Minęło 14 dni kalendarzowych na rozpatrzenie reklamacji. Po tym terminie sprzedawca poinformował mnie ze przyjedzie ktoś z serwisu producenta mebli. Sprzedawca nie ustosunkował się do reklamacji z tytułu rękojmi w ciągu 14 dni.Reklamacja została złożona w dniu 08.02.2021r. Jakie mam obecnie prawo?

Szanowny Panie, skutkiem nie złożenia przez sprzedawcę żadnego oświadczenia co do reklamacji w terminie skutkuje uznaniem zawartego w treści reklamacji żądania w zakresie i o treści w niej wskazanymi. Jeżeli nikt się pojawił mimo zapewnień - należy sprawę zgłosić do Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Krośnie i/lub powiadomić najbliższą Delegaturę Inspekcji Handlowej, można też wystąpić na drogę cywilną przeciwko sprzedawcy. Pozdrawiam.

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 marca 2021 13:46 Zmodyfikowano dnia: 5 marca 2021 21:54 Obejrzało: 441 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.