Reklamacja i zwrot towaru.

Pytanie z dnia 07 lutego

Witam 8 czerwca 2021 zakupiłam robot kuchenny. Paczka przyszła dość sprawnie . Niestety do się okazało misa była rozwalona. Sprzedawca poinformował mnie że wyśle nowa ok zgodziłam się. Trwało to jakoś 2 tygodnie niż dostałam nowa. Między czasie zgłosiłam że noże do mielenia mięsa są całkowicie tępe. Miałam dostać nowe noże . Oczywiście dostałam za jakiś czas. Gdy się upomniałam o miske i noże . Serwis z którym miałam rozmawiać na ten temat był strasznie nie mily po zgłoszeniu tego fakty sprzedawca zaproponowal że zwróci mi 100 zł. Zgodziłam się bo ogólnie robót działałam . Styczeń 2022 robot zaczol się psuć. Maszynka do mielenia mięsa zaczęła szczelać. Głos na dwu piętrowy dom słychać jak by ktoś wiercił. W ścianie. Strach załączać go ponownie. Robię reklamacje sprawnie kurier na drugi dzień jest fajnie. Trzeciego dnia o godzinie 8 rano dostaje maila z informacją że robót właśnie poszedł na serwis po około 30minutach !! Dostaje informacje że robót. Został naprawiony.wymiana jednej części Wraca do mnie . Nie sprawdziłam. Czy maszynka działa bo nie miałam nic do mielenia. Kilka dni później podczas wypieków. Mikser przy ubijaniu białek zaczol się wyłączać . Niby producent mówi że po 5 minutach sam automatycznie się wylancza aby silnik się nie spalił ale to nie jest takie wyłączenia. Czasem po 2 minutach się wylancza. Nie można białek czy śmietany ubić. Znów zgłaszam serwis . Mikser trafia na serwis . Gdzie twierdzą że nic mu nie dolega. Robot wraca do mnie. . jest poodzierany i ma ubite rogi. Firma idzie w zaparte że to. Nie ich wina i. Taki do nich dojechał po czym ja wiem że on ta nie wyglądał . Firma nie chcę nic z tym zrobić. Wysyła mi nagranie na którym widać tylko załączony mikser gdzie już jest obity. Twierdzą że to nie oni. Proszę o film gdzie widać jak wyciągają urządzenie z opakowania. Oni takiego nie posiadają. Uważam. Że oni obili i porysowali mi sprzęt . Oczywiście co się dzieje jak mikser zostaje załączony? znów to samo . Wyłacżą się a przy mieleniu mięsa znów wszystko szczela tak jak by nie był naprawiony. Wysyłam nagranie a oni znowu każą mi go wysyłać . Proszę o wymianę na nowy sprzęt bo ile można . Nie zgadzają się. Co mogę zrobić w tej sytuacji ?? Wdl nich sprzęt powinien stać na szawce i nie być użytkowany. Przepraszam za błędy w pisowni oraz bardzo dziękuję za odpowiedź 🙂

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.