Reklamacja

Pytanie z dnia 23 sierpnia 2019

Kupiłem plecak na laptopa na firmę. Po dwóch miesiącach plecak się rozpruł w na paskach na plecach. Sklep w którym go kupiłem w ramach reklamacji go zszył w sposób "chałupniczy". Po miesiącu plecak się rozpruł wewnątrz kieszeni głównej. Odesłałem go do sklepu z żądaniem zwrotu pieniędzy. Oni z kolei mi z znowu zszyli i odesłali i powiedzieli, że to jest nieistotna usterka i nie mogę domagać się zwrotu pieniędzy. Kupiłem plecak, który się non stop pruje i nic z tym nie mogę zrobić. Wkurza mnie to!!!
Co ja w tej sytuacji mogę zrobić? Jakie mam prawa?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.