Reklamacja

Pytanie z dnia 19 listopada 2019

Witam zakupilem internet bezprzewodowy w cyfrowym polsacie mam go bardzo nie dlugo jakos 3 miesiace lecz problem jest taki ze juz z 20dni mialem predkosc do max 60kbs oczywiscie zapewnienia byly ze internet bardzo dobrze chodzi Po wysylaniu reklamacji nic to nie dalo dostalem odpowiedz :Szanowny Panie

W odpowiedzi na otrzymaną reklamację dotyczącą prędkości transmisji danych uprzejmie informujemy, że zgodnie § 3 pkt 2 regulaminu obowiązującej Pana promocji, który został dołączony do Umowy, Cyfrowy Polsat stosuje zasady Fair-Usage-Policy („FUP”), których celem jest zapewnienie każdemu Abonentowi możliwości korzystania z usługi niezależnie od obciążenia sieci spowodowanego przesyłaniem i pobieraniem znacznych ilości danych przez innych użytkowników sieci. Realizowane jest to poprzez przydzielanie odpowiednich wartości parametrów dostępu do sieci telekomunikacyjnej zgodnie z rosnącym zużyciem danych, w tym obniżenie prędkości transmisji danych do rozpoczęcia nowego okresu rozliczeniowego (§ 3 pkt 4 regulaminu promocji).

Informujemy, że poziom zużycia danych można sprawdzić po zalogowaniu się do Internetowego Centrum Obsługi Klienta na stronie www.icok.cyfrowypolsat.pl.

Biorąc pod uwagę powyższe informujemy, że na podstawie Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Cyfrowy Polsat S.A., ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz.U. 2018, poz. 1954 t.j.) oraz rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. 2014, poz. 284), Pana reklamacja nie może zostać uznana.

Udzielenie przez Cyfrowy Polsat niniejszej odpowiedzi wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. W tej sytuacji przysługuje Panu prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym oraz w przypadku gdy jest Pan Konsumentem w drodze postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich na podstawie Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów z dnia 23 września 2016 roku (Dz.U.2016.1823).

W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia.

Z poważaniem,
______________________________________
Kamil S.
Kierownik Sekcji Obsługi Korespondencji Email
Cyfrowy Polsat S.A.


Co moge zrobic w takiej sytuacji?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.