Przedsiębiorca a nieuznana reklamacja.

Pytanie z dnia 09 lipca 2020

Dzień dobry, jestem przedsiębiorcą i mam problem z nieuznaną gwarancją na naprawę telefonu. Opiszę od początku jak przebiegała naprawa:
1. Oddałem telefon pierwszy raz w połowie sierpnia. Po odbiorze dotyk działał niepoprawnie oraz wyświetlacz migał, zatem oddałem telefon ma gwarancję. Została przyjęta i znów oddałem telefon.
2. Po ponownej wymianie wyświetlacza takie same problemy. Ponowna gwarancja i oddanie.
3. Po ponownej wymianie wszystko działało idealnie, ale dotyk przestał działać po kilku dniach.
4. Ponownie oddałem telefon na gwarancję, jednak pojawiały się problemy z pkt. 1 i 2. W pewnym momencie pojawiły się niebieskie kreski, od razu zrobiłem zdjęcie, w razie jak by znikły i serwis ponownie nie chciał przyjąć telefonu. Po zrobieniu zdjęcia tej usterki wyświetlacz samoczynnie pękł w lewym górnym rogu (pajączek na szybie wyświetlacza powoli się powiększał). Wygląda na wadę fabryczną tego zamiennika. Telefon nie upadł. Następnie wyświetlacz w ogóle przestał działać. Oddałem go ponownie do serwisu, tym razem z żądaniem zwrotu pieniędzy, bo ile można się bujać z jedną usterką. Niestety, ale serwis nie uznał gwarancji i żąda zapłaty za ponowną wymianę, twierdząc, ze gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych. Nawet nie rozebrali telefonu, aby sprawdzić czy to co mówię to prawda.
Mam zdjęcie zrobione od razu po pojawieniu się tych niebieskich kresek, na którym widać, że wyświetlacz nie jest pęknięty, a już nie działa. Gdyby nie zdjęcie dowodzące moich racji, nawet bym się nie kłócił.
Brałem FV na tę naprawę, więc nie jestem konsumentem.
Co mogę w tej sytuacji zrobić, aby odzyskać swoje pieniądze za niewykonaną usługę naprawy?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.