Pytanie z dnia 20 października 2017

Prowadzę firmę zajmującą się organizacją eventów. Klientka wpłaciła zadatek na poczet rezerwacji terminu 300 zł, resztę miała uregulować przed samym przyjęciem. po kilku dniach napisała że chce zrezygnować z przyjęcia i żąda zwrotu zaliczki, ale ja wykonałam w tym czasie już swoją pracę związaną z przygotowaniem przyjęcia, a także zarezerwowałam terminy w kawiarni i u fotografa, odmówiłam też kilku innym klientkom zainteresowanym tym terminem. Czy powinnam zwrócić zaliczkę, nawet jeśli praca została już wykonana?

Dzień dobry, umówiliście się Panie na zaliczkę czy na zadatek? Czy umowę zawarłyście w Pani siedzibie? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 października 2017 08:36 Zmodyfikowano dnia: 22 października 2017 08:36 Obejrzało: 219 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Witam, czy Pani/Pana Klientka wpłaciła zaliczkę, czy zadatek?

Odpowiedź nr 2 z dnia 23 października 2017 13:45 Zmodyfikowano dnia: 23 października 2017 13:45 Obejrzało: 218 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.