Pytanie z dnia 16 lutego 2016

Prowadzę działalność gospodarczą, producent u którego zakupiłem drzwi i zamontwałem u mojego klienta okazały się wadliwe. Protokół reklamacyjny stwierdza że to wina producenta.
Nie chcą wystawić mi faktury korygującej, jedynie chcą mi odtrącać 3% z kolejnych zamówień [na co nie chce się zgodzić bo będę czekał wieki] czy mogą nie wystawić mi faktury korygującej jeśli klient zwrócił mi drzwi które były wadliwe ?

Dzień dobry, czy producent podał jakiś powód odmowy zwrotu całej ceny? Kiedy kupił Pan drzwi od producenta, kiedy je zamontował u klienta i kiedy złożył reklamację u producenta? Kto sporządził protokół reklamacyjny? Pozdrawiam Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 17 lutego 2016 08:50 Obejrzało: 373 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Jeżeli producent uzna Pana roszczenie o zwrot pieniędzy lub obniżenie ceny (ewentualnie odszkodowawcze) wówczas powinien wystawić fakturę korygującą. W razie nieuwzględnienia uzasadnionych roszczeń kupującego przez sprzedawcę pozostaje droga sądowa. Powyższe uwagi mają charakter jedynie informacyjny i ogólny i nie stanowią porady prawnej. Porada prawna może zostać udzielona przez radcę prawnego jedynie po gruntownym zapoznaniu się ze stanem faktycznym konkretnej sytuacji. Z poważaniem

Odpowiedź nr 2 z dnia 17 lutego 2016 11:27

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.