Prawo klienta do zwrotu towaru.

Pytanie z dnia 26 lipca

Klient zakupił towar przez internet. Nie podoba mu się kolor. Zgłosił jednocześnie zwrot i rekojmie? Czy rękojmia mu przysługuje? Sprawa wisi już 13 dzień a on towaru nie odsyła.

Dzień dobry, rękojmia jest za wady, więc jeśli to kwestia estetyczna to klient może po prostu zwrócić towar, czyli w czternastym dniu go nadać na adres do zwrotu. Adw. Elżbieta Walczak, www.walczaklegal.com, tel. 662 069 190

Odpowiedź nr 1 z dnia 27 lipca 2022 10:05 Zmodyfikowano dnia: 27 lipca 2022 10:05 Obejrzało: 16 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Dzień dobry. Nie, klient mógłby skorzystać z rękojmi tylko w sytuacji, w której kolor przedmiotu nie zgadzałby się z kolorem przedstawionym w ofercie. Klient może jednak skorzystać z prawa do zwrotu towaru w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 2 z dnia 27 lipca 2022 10:37 Zmodyfikowano dnia: 27 lipca 2022 10:37 Obejrzało: 14 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.