Porada w sprawie reklamacji.

Pytanie z dnia 12 stycznia 2023

Witam, czy można udzielić porady w sprawie reklamacji robota sprzątającego Roborock S7 zakupionego w sklepie - reklamacja w firmie X.
A więc sprawa wygląda tak że 25.10.2021 zakupiliśmy robot sprzątający Roborock s7 od początku coś z nim było nie tak po każdym odkurzaniu/mopowaniu lałs się z niego woda jak go czyścilam myślałam że to normalne, po zakupie drugiego dowiedzieliśmy się że to nie tak powinno być. Wysłaliśmy go na gwarancję z gwarancje nam odrzucili ponieważ twierdzą że używaliśmy detergentów ( wysyłam w załączniku opis gwarancji ) detergenty nie były używane. Następnie woda zalała nam czujnik który doprowadził że robot całkiem przestał działać wysłaliśmy na gwarancję gdzie zrobili kopiuj w klej ten sam tekst co pół roku temu. Nawet myślę że go nie sprawdzili ponieważ pisali przy pierwszej reklamacji o zmianę zbiornika na kurz, zrobiliśmy to i nowy założony jest oraz orginalny filtr gdzie napisali że nie jest oryginalny.
Również jak próbowałam zakupić u nich na stronie zbiornik na kurz był cały czas niedostępny wkoncu tam zadzwoniłam i Pani przez telefon powiedziała że długo już mają nie dostępny i że nie wiedzą kiedy będzie i żebym poszukała na internecie i tak zrobiłam zamowilam oryginalny na allegro.

Czy jest możliwość aby napisać pismo do nich ? Tak nam doradzili w sklepie RTV ponieważ mówili że często tak piszą.

Pozdrawiam Patrycja

Witam, osobiscie w takich sprawach dptadzam wykonac prywatna ekspertyze opinie i wtedy jest pani pewna uszkodzen. Nastepnie zglaszac z rekojmi a nie z gwarancji. Chetnie pomoge.

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 stycznia 2023 10:27 Zmodyfikowano dnia: 12 stycznia 2023 10:27 Obejrzało: 591 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, oczywiście wszelkie usterki zakupionego sprzętu wraz z historią jego naprawy należy opisać i składać w formie pisemnej, załączając dowód zakupu wymienionych elementów na potwierdzenie ich zakupu oraz oryginalności najlepiej listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Jeśli wskazana była wymiana pewnych komponentów, a mimo tego nie przyniosła poprawy w działaniu sprzętu należy również zaznaczyć ten fakt w piśmie. W przypadku dalszych problemów być może będzie konieczne skorzystanie z usług rzeczoznawcy, który dokona profesjonalnie oceny uszkodzeń sprzętu. Pozdrawiam

Odpowiedź nr 2 z dnia 12 stycznia 2023 13:00 Zmodyfikowano dnia: 12 stycznia 2023 13:00 Obejrzało: 588 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.