Porada w sprawie prawa przewozowego, Umowa z przewoźnikiem.

Pytanie z dnia 16 listopada

Dzień dobry. Potrzebuje porady odnośnie prawa przewozowego. Firma przewozowa nie wywiązuje się z umowy, brak podjazdu kuriera i manipulacja statusem mojego zamówienia. Jest to celowe działanie, ponieważ kurier fizycznie nie ma zlecenia i nie może podjechac, gdzie na stronie w której robię zlecenie status jest „oczekuje na kuriera”. Firma odpisuje, ze ”jutro na pewno ktoś podjedzie” i nie przyjeżdża przez 4 dni. wysyłka zagraniczna. W związku z czym mam anulowanie zamówienia i straty. Proszę o poradę gdzie się z tym udać, czy moge zadac odszkodowania.

Dzień dobry, zapraszam - chętnie pomogę. Proszę o przesłanie skanu lub fotokopii umowy przewozu i listu przewozowego. Pozdrawiam, adwokat Filip Majsterek | +48 606 664 300 | filip.majsterek@adwokatura.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 listopada 2022 15:23 Zmodyfikowano dnia: 16 listopada 2022 15:23 Obejrzało: 31 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Dla udzielenia pomocy prawnej w sprawie niezbędne byłoby zapoznanie się z dokumentami zgromadzonymi w sprawie (umowa przewozu, korespondencja z firmą itp.). Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 2 z dnia 16 listopada 2022 15:45 Zmodyfikowano dnia: 16 listopada 2022 15:45 Obejrzało: 29 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.