Pytanie z dnia 21 listopada 2023

Pół roku temu straciłem w kasynie online (licencjonowany w Polsce) sporo pieniędzy. Po tym fakcie kasyno weryfikowało źródło pochodzenia środków (oszczędności) i zamknięto mi konto. Napisałem reklamacje dotyczącą zwrotu środków oraz przywrócenia konta gracza ale nie otrzymałem odpowiedzi. Od miesiąca próbuję uzyskać informacje dlaczego mi nie odpowiedziano, jedyna informacją była taka, że to zgodne z regulaminem, że środki nie podlegają zwrotowi. Czy tak jak w przypadku reklamacji konsumenckich działa tutaj przepis że jeżeli nie otrzymamy odpowiedzi w ciągu 30 dni to reklamacje uznaje sie za zasadną? Proszę o podpowiedz czy da sie jakoś odzyskać :przegrane: środki?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.