podwójny zwrot gotówki za zakupy online

Pytanie z dnia 10 stycznia 2019

Dzień dobry,
Kupowałem pewną rzecz online (opłaciłem szybkim przelewem). Po 4 dniach dostałem informację że towaru nie ma i nastąpi zwrot kosztów.
Dostałem zwrot kosztów od firmy , następnie dostałem kolejny (identyczny) zwrot gotówki z magazynu .
Co w takim przypadku zrobić?
(złość się do firmy i poinformować o zaistniałej sytuacji)

Co mi grozi przy nie oddaniu gotówki ?

Dzień dobry, najlepiej od razu się z nimi skontaktować i zwrócić środki. Jeśli tego Pan nie zrobi, będą mogli sobie o sprawie przypomnieć i dochodzić zwrotu na drodze sądowej. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 stycznia 2019 11:40 Zmodyfikowano dnia: 11 stycznia 2019 11:40 Obejrzało: 242 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, jeżeli kwota jest nienależna to powinno się ją zwrócić do właściciela. Właściciel pieniędzy może dochodzić nadpłaconej kwoty na drodze cywilnej i karnej. Najlepiej skontaktować się ze sprzedawcą i oddać pieniądze. Z poważaniem, r.pr. Marcin Majcherczyk

Odpowiedź nr 2 z dnia 11 stycznia 2019 12:40 Zmodyfikowano dnia: 11 stycznia 2019 12:40 Obejrzało: 241 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.