Pytanie z dnia 09 lutego 2018

Piszę do Państwa w srawie porady bo niestety nie mogę nigdzie znaleźć opisanej sytuacji do mojej.

Mianowicie:

w czerwcu 2016 roku zakupiłam zabawkę do kompieli po czym po ok 11 miesiącach przestała działać. Odesłałam produkt na reklamację. Sklep naprawił produkt w ciągu 14 dni i tutaj nie mam żadnych zastrzeżeń.

Niestety zabawka znowy przestała działać po ok 9 miesiącach. Złożyłam ponowną reklamację żądając zwrotu pieniędzy i niestety sprzedawca nie ustosunkował się do mojej prośby. Zabawka została naprawiona i otrzymałam informację "Niestety producent nie zgodził się na wymianę lub zwrot pieniędzy". Proszę o informację czy sklep ma prawo do zmiany mojego żądania?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.