Pytanie z dnia 05 listopada
Piszę bo ma problem z jedną klientką której robiłam projekt.
I potrzebuję krótkiej porady dotyczącej klientki, która po zakończeniu współpracy zaczęła domagać się zwrotu pieniędzy.
Umowa, którą podpisała, obejmuje wyłącznie projekt funkcjonalny kuchni i salonu – w formie koncepcyjnej, nie technicznej. Łazienka została przeze mnie zaprojektowana dodatkowo i nie ma jej w umowie.
Projekt został wykonany, przekazany i opłacony częściowo.
Klientka zaczęła zgłaszać pretensje dotyczące łazienki, która nie była objęta umową, i wysyła do mnie obraźliwe wiadomości.
Chciałabym tylko upewnić się, że nie ma podstaw prawnych do żądania zwrotu (umowa o dzieło, projekt koncepcyjny, brak błędu merytorycznego) oraz co mogę zrobić w razie dalszego nękania.
W razie potrzeby mogę przesłać zrzuty rozmów.
Zrozumiem jeżeli nie masz na to czasu ale nie wiem do kogo się udać.
Z góry dziękuję za wskazówki,
Patrycja
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, Pani Patrycjo, proszę wysłać swoje zapytanie na maila osoby, do której chciała je Pani skierować, bo teraz dodała je Pani publicznie na stronę. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Dzień dobry, skoro zaprojektowała Pani łazienkę, to wynikało to z waszej ustnej umowy lub ew. rozszerzenia zakresu umowy pierwotnie zawartej (konieczna analiza). Zasadność roszczeń jest zależna od tego, co się wydarzyło, czy naprawdę są do nich podstawy. Pozdrawiam, Alicja Kociemba-Szczepaniak adwokat
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

