Pytanie z dnia 23 marca 2020

Pewnego dnia wypożyczyłam samochód korzystając z usług pewnej firmy. Wynajem zakończyłam prawidłowo. Dwa dni później dostałam telefon od tej firmy, iż po moim wynajmie samochód został zdewastowany i zapytano mnie czy zostawiłam otwarte okna, odpowiedziałam że na pewno okna była zamknięte bo nawet ich nie otwierałam podczas jazdy. Rozmowa na tym się zakończyła. 3 tygodnie później dostaje maila z informacją iż mam zapłacić 800 zł gdyż przez moje zaniedbanie zgubił się kluczyk który musieli dorobić. Powtarzam, iż gdy kończyłam wynajem kluczyk był w środku a wszystkie okna zamknięte i poprzez aplikacje zakończyłam wynajem prawidłowo (zresztą gdyby kluczyka nie było w środku nie mogłabym zakończyć wynajmu). Wygląda to tak że firma żąda od mnie zapłaty za coś czego nie zrobiłam .. Proszę o podpowiedź jak zakończyć sprawę gdyż napisałam już do nich maila ale nie chcą ustąpić..

Dzień dobry aby uzyskać zapłatę muszą pozwać Pana o zapłatę. W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 marca 2020 12:42 Zmodyfikowano dnia: 24 marca 2020 12:42 Obejrzało: 227 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, w takiej sytuacji należy wysłać do nich oficjalne pismo, w którym ustosunkuje się Pani do ich roszczeń i wskaże dlaczego są one bezzasadne. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 2 z dnia 24 marca 2020 12:47 Zmodyfikowano dnia: 24 marca 2020 12:47 Obejrzało: 227 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.