Pytanie z dnia 04 listopada 2015

Orang Polska telefonicznie zaproponowała mi ofertę ZETAFON. Otrzymałam telefon, którego nie zdołałam nawet uruchomić. Odstąpiłam od umowy. Odesłałam telefon i wypełniłam druki odstąpienia od umowy. Po upływie ok 2 miesięcy otrzymałam informację, że obciążono mnie karą w wysokości 450,83 PLN. Czy muszę tę karę płacić, skoro telefon zwróciłam, zapłaciłam za jego przysłanie i 2 razy za odesłanie. Nie wykonałam z niego żadnego połączenia.

Witam, Należałoby dokładnie przeanalizować dokumenty, które Pani podpisała. Jednak w przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Strony zwracają sobie co wzajemnie świadczyły, czyli jeżeli zwróciła Pani telefon nie powinny być naliczane żadne dodatkowe opłaty. W razie chęci podejmowania dalszych kroków lub uzyskania innych informacji zachęcam do kontaktu telefonicznego. Pozdrawiam

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 listopada 2015 18:47 Obejrzało: 477 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.