Pytanie z dnia 04 listopada 2015

Orang Polska telefonicznie zaproponowała mi ofertę ZETAFON. Otrzymałam telefon, którego nie zdołałam nawet uruchomić. Odstąpiłam od umowy. Odesłałam telefon i wypełniłam druki odstąpienia od umowy. Po upływie ok 2 miesięcy otrzymałam informację, że obciążono mnie karą w wysokości 450,83 PLN. Czy muszę tę karę płacić, skoro telefon zwróciłam, zapłaciłam za jego przysłanie i 2 razy za odesłanie. Nie wykonałam z niego żadnego połączenia.

Witam, Należałoby dokładnie przeanalizować dokumenty, które Pani podpisała. Jednak w przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Strony zwracają sobie co wzajemnie świadczyły, czyli jeżeli zwróciła Pani telefon nie powinny być naliczane żadne dodatkowe opłaty. W razie chęci podejmowania dalszych kroków lub uzyskania innych informacji zachęcam do kontaktu telefonicznego. Pozdrawiam

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 listopada 2015 18:47

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.