Odstąpienie od umowy zakupu nagrobku.

Pytanie z dnia 12 maja 2020

Dzień dobry, Zamówiłam nagrobek dla rodziców , który reklamuję już po raz trzeci w firmie, która go wykonuje. Obawiam się o jakość na przestrzeni lat. Czy mam możliwość rozwiązania umowy i żądania zwrotu świadczeń? czy jest jakiś limit ilości reklamacji po którym można mieć takie żądanie ?

Limitu reklamacji nie ma jest za to określony czas ich zgłaszania, jeżeli sprawa jest nowa to warto powołać się na rękojmie i odstąpić od umowy lub żądać obniżenia ceny

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 maja 2020 20:08 Zmodyfikowano dnia: 12 maja 2020 20:08 Obejrzało: 279 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Witam oczywiscie moze Pan zadac obnizenie ceny za wade fizyczna rzeczy.

Odpowiedź nr 2 z dnia 12 maja 2020 20:12 Zmodyfikowano dnia: 12 maja 2020 20:12 Obejrzało: 279 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.