Odstąpienie od umowy kupna.

Pytanie z dnia 12 maja 2020

Dzień dobry, zamówiłam łóżeczko dziecięce domek, z szufladą. Niestety remont się odciągnął i łóżeczko było składane teraz po 3 tyg od dostarczenia. Sklep posiada zapis o 14 dniach zwrotu towaru. Łóżeczko ma 24miesiace gwarancji. Łóżeczko nie miało większych wad, natomiast szuflada do niego była pęknięta. Łóżeczko złożyliśmy bo było zapakowane w innej paczce. Szuflady nie składalismy bo po rozpakowaniu okazało się że ma pęknięcie front szuflady. Sprzedawca wysłał łóżko kurierem. Mówi że minął termin 14 dni na zwrot, ale ja nie chcę zwrotu jedynie wymiany uszkodzonego elementu. Najpierw osoba reprezentującą firmę napisała że mogłam sobie to sama zrobić, potem że miałam 14, później informacja że wina kuriera i moja bo nie obejrzałam paczki( paczka wizualnie z zew nie była uszkodzona, więc nie było przesłanek) i nie ma protokołu uszkodzenia, więc jak to Pan ujął jestem sama sobie winna. Po wspomieniu o gwarancji dostałam informację, że jeśli produkt jest z ich winy uszkodzony gwarancja obowiązuje, a to jest wina kuriera i moja ze nie było protokołu szkody z kurierem. Co jeszcze można w takiej sytuacji zrobić. Pan/Pani jest bardzo hamski/a w rozmowie.

Może Pani odstąpić od umowy na zadzie rękojmi lub żądać obniżenia ceny zakupu, ale dobrowolnie raczej nic Pani osiągnie z doświadczenia powiem.

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 maja 2020 14:50 Zmodyfikowano dnia: 12 maja 2020 14:50 Obejrzało: 189 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.