odrzucona reklamacja,reklamacja

Pytanie z dnia 09 stycznia 2019

Witam Serdecznie,

Ponieważ pierwsza porada jest darmowa, proszę o wstępną pomoc, sytacja wygląda nastepująco: kupiliśmy odkurzacz który w trakcie gwarancji się popsuł, wysłaliśmy zapytanie do serwisu , czeklaliśmy dwa tygodnie na pomoc i odbiór sprzętu do seriwsu , seriws odesłał nam nie naprawionyu sprzęt i bez żadnego opisu co było zrobione, więc wysłaliśmy drugi raz temat do seriwsu i znów czekaliśmy dwa tygodnie na zebranie sprzętu na serwis, w międzyczasie przysłali nam odkurzacz kogoś innego... a po interwencji telefonicznej usłyszeliśmy, że prawdopodobnie nie da się naprawić sprzętu i będzie wniosek z serwisu o nowy, a skończyło się tym , że odesłali nam nie naprawiony odkurzacz, a serwis tym razem napisał że odkurzacz sprawny. Odwołaliśmy się do obsługio klienta i otrymaliśmy informację , że podtrzymują opis serwisu i koniec końców zostaliśmy z zepsutym odkurzaczem...Czy jest szansa coś z tym zrobić.

Pozdawiam.

Dzień dobry, oczywiście, należy skorzystać z rękojmi za tzw. wady fizyczne towaru. Ponieważ sprzedawca podejmował już próbę naprawy, można rozważyć odstąpienie od umowy. Państwa uprawnienia reguluje szczegółowo art. 560 KC. Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 stycznia 2019 16:36 Zmodyfikowano dnia: 9 stycznia 2019 16:36 Obejrzało: 269 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Sugeruję skorzystanie z pomocy Miejskiego Rzecznika Konsumentów, albo Inspekcji Handlowej.

Odpowiedź nr 2 z dnia 10 stycznia 2019 10:42 Zmodyfikowano dnia: 10 stycznia 2019 10:42 Obejrzało: 268 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.