Odrzucona reklamacja.

Pytanie z dnia 23 czerwca 2020

Dzień dobry, 16 kwietnia podczas pracy na laptopie, laptop zawiesił się, zresetowałam go, po czym przestał działać - pokazuje się tylko logo lenovo. Oddałam laptopa na gwarancję do sklepu. Po miesiącu dostałam wiadomość, że laptop czeka na odbiór - okazało się, że producent nie uznał gwarancji - w sklepie powiedzieli mi, że wystarczy odinstalować system i wszystko będzie działać. Niestety u informatyka okazało się, że uszkodzony jest twardy dysk, a gwarancja nie została uznana, gdyż sklep przed sprzedaża mi laptopa wymienił dysk i kartę pamięci na inne niż oryginalne producenta. Złożyłam ponownie reklamację z tytułu rękojmi 26 maja, 9 czerwca dostałam odpowiedź,że reklamacji nie uznano - czy jest to 14 czy 15 dzień od złożenia reklamacji? Pozdrawiam

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.