Odrzucona reklamacja.

Pytanie z dnia 22 listopada 2019

Dobry wieczór. Mój problem dotyczy reklamacji słuchawek zakupionych na fakturę. Odkryłem w nich wadę i zgłosiłem do reklamacji, ale serwis odrzucił reklamację, twierdząc, że sam je uszkodziłem. Co mogę zrobić w takiej sytuacji, biorąc pod uwagę, że nie uszkodziłem tych słuchawek, ale w zasadzie nie wiem jak mógłbym to udowodnić...

Kwestia napisania pisma i argumentów. Proponuję rozważnie pisma wysłanego z Kancelarii (odpłatność). Nie wiem ponadto na jakiej zasadzie zgłosił Pan reklamację i co było w jej treści.

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 listopada 2019 12:40 Zmodyfikowano dnia: 25 listopada 2019 12:40 Obejrzało: 278 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.