Odpowiedzialność materialna pracownika po inwentaryzacji.

Pytanie z dnia 24 sierpnia 2020

Witam, Jestem pracownikiem Stacji Paliw i niestety po każdej Inwenteryzacji która zostaje przeprowadzona a dokładnie dzieje się to zawsze po 3 miesiącach (mamy inwenture co 3 miesiące przeważnie),niestety za każdym razem okazuje się Że brakuje ogromna ilość towaru i to na kwotę,podam kwotę około ktorek zawsze płacimy przeważnie jest to kwota ok 70zł +\- 20zl i ta kwota jest nałożona na każdego pracownika a pracuje Nas na stacjo dokładnie 8 Osób a wiec 8 Ă— 70 zł to jest naprawdę WIELKA SUMA a ponad to Nie zostaje Nam pokazany Kwit Paragon itp za zapłacony Towar który ponoć BRAKUJĘ. Zaznaczę jeszcze bardzo ważną kwestię Oczywiście wszyscy podpisywaliśmy ze za powierzone nam mienię ponosimy odpowiedzialność itp ale niestety na Naszej STACJI nie msm możliwości dopilnowania Towaru znajdującego się na sklepie ponieważ Jestem na NIM SAMA a ruch w weekendy jest Ogromny wiec nie mam napraede nie mamy możliwości upilnowania klientów dlatego właśnie chcialam dowiedzieć się Jak w związku z taka sytuacja na Stacji tyczy się Nas pracowników platnosc za braki w Inwenteryzacji?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.