odpowiedz odmowna na złożoną reklamacje przelewu bankowego

Pytanie z dnia 22 stycznia 2019

Witam dostałam negatywna odpowiedz banku w sprawie złożenia reklamacji w sprawie wykonania przelewu z mojego konta Wykonałam przelew na 1 zł potwierdziłam kod smsem a przelew dokonał sie na kwote 9300 zł na konto mi nie znane (hakerskie)Wpisywałam kod sms dwa razy poniewaz pierwszy raz pojawio sie ze jest błedny .sprawa zgłoszona na policje .JAkie mam szanse odzyskać pieniądze

Dzień dobry, to zależy od okoliczności sprawy (kiedy doszło do przelewu, skąd został wykonany przelew, czy urządzenie to posiadało aktywny program antywirusowy, czy korzystał Pan z jakichś linków, etc). Biorąc pod uwagę podobne sprawy określiłby jednak Pana szanse jako znaczne, choć bez możliwości zapoznania sie z pełnym stanem faktycznym sprawy nie można się w wypowiadać w tym zakresie w sposób wiążący. Sugerowałbym jednak skorzystanie z pomocy radcy prawnego lub adwokata, ze względu na skomplikowany charakter spraw tego rodzaju. Jeżeli chciałby Pan nawiązać współpracę ze mną, to zapraszam do kontaktu celem omówienia sprawy. Z poważaniem Marcin Kościuk

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 stycznia 2019 20:09 Zmodyfikowano dnia: 23 stycznia 2019 20:09 Obejrzało: 368 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.